Arsenal i Puma su predstavili novi dres koji će Tobdžije nositi u sezoni 2018/19.
Dres je tradicionalno crveno beli, ali specifičnog dizajna, koji uglavnom nije pozitivno dočekan među navijačima londonskog kluba. U prodaji će se naći od 1. juna po ceni od 55 funti.
Ovo je po svemu sudeći poslednja sezona u kojoj će Arsenal nositi dresove koje proizvodi Puma, s obzirom da ugovor sa ovim nemačkim proizvođačem opreme ističe naredne godine, a kao novi partner u poseldnje vreme se najčešće spominje Adidas.
Istovremeno je obelodanjeno da će Arsenal po prvi put imati sponzora čiji natpis će se naći na rukavu dresa. Razvojni odbor Ruande će u naredne 3 sezone biti, kako se kaže, turistički partner Arsenala. Natpis „Posetite Ruandu“ nalaziće se na levom rukavu dresa.
Šef komercijale Arsenala Vinai Venkatešam je ovim povodom rekao: „Kroz ovo partnerstvo podržavamo Ruandu u nastojanjima da unapredi svoju turističku indutriju. Zemlja se transformisala u poslednjih nekoliko godina i kroz naše globalno prisustvo pomoći ćemo im da se prezentuju u novom svetlu.“
„Arsenalov dres vidi 35 miliona ljudi u toku jednog dana i mi smo jedni od globalno najprisutnijih timova. Radujemo se partnerstvu sa „Posetite Ruanda“ timom u cilju dalje promocije zemlje kao vodeće turističke destinacije“.